Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

NÁKUPNÍ ŘÁD

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právními řády České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, aktualizovány vztahy, které obchodní podmínky neupravují, občanským zákonem (č. 89/2012 Sb.) A zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), Vše ve znění pozdějších právních předpisů. Je-li smluvní stranou právnická osoba, několikrát se vztahy občanským zákonem, č. 89/2012 Sb., Vše ve znění pozdějších právních předpisů, pokud v tomto případě použijeme ustanovení o spotřebitelských předpisech, která jsou obsažena v zákonech č. 89/2012 Sb. av další předpis na ochranu spotřebitele. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

Podle 1820 ods. 1 pism. f OZ 

 

1. Práva a povinnosti prodávajícího

 

a) Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v termínu uvedené v odpovědích na objednávku, která vám přijde v pracovní dny od 9-17hod. a dodat zboží na adresu kupujícího. Potvrzení a rekapitulace objednaného zboží Vám prodávající zašle obrat na uvedený e-mail v objednávce.

b) Veškeré osobní údaje uvedené v objednávce jsou důvěrné (viz ochrana informací uvedených níže) další informace a vaše údaje jsou po vyřízení objednávky skartovány. 

c) Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, nebo-li jeli uvedený cizí telefon, nebo e-mail. Kupující je předem informován o odeslání.

d) Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na nové plnění. 

2. Práva a povinnosti kupujícího

a) Každý zákazník je povinen seznámit se s nákupem s obchodními podmínkami internetového obchodu Autoplay.cz. Uskutečněný nákup zákazníka souhlasí s obchodními podmínkami.

b) Kupující je povinen uvést pomocí a úplnou doručovací adresu, na které může být objednané zboží připraveno.

c) Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu včetně případného přepravního. S konečnou cenou je zákazník srozumitelný při vyplňování objednávek ještě před každým závazným potvrzením + úhradou dopravního, který si vybere ve způsobu odběru sám. Přesnou cenu kupující na vyžádání ještě jednou pondělí prodávající v den odeslání o kterém bude kupovat v den odeslání informován. Slovenští zákazníci musí vést ve způsobu odběru v objednávce Slovensko. Objednávky na Slovensko, lze odeslat po zaplacení na slovenský účet. Pokud se bude jednat o zboží na zakázku je možné, že prodávající bude požadovat domluvenou platbu, nebo plnou cenu výrobku.

d) Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku po dobu neodeslání dané objednávky.  

e) Po odeslání objednávky a nepřevzetí a následné vrácení objednávky ze strany kupujícího se provádí za nedodržení obchodních podmínek ze strany kupujícího.

 

OCHRANA ÚDAJŮ

I. Bezpečnost a ochrana informací

Provozovatel prohlašuje, že některé osobní údaje jsou důvěrné, budou k dispozici pouze pro mezinárodní potřebu a budou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě. A to za dohodu, dodržování podmínek výše uvedených v právech a povinnostech kupujícího.

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů v rozsahu zejména jména, příjmů, telefonů, emailové a poštovní adresy na dobu neurčitou, nebo do doby písemného vyjádření o jejich odstranění z naší databáze. Kupující uzavřené smlouvy souhlasí se zpracováním a shromážděním vašich osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Zákazník může sám své vlastní údaje (jméno a příjem, doručovací a fakturační adresa) upravit ve svém online účtu po přihlášení, případně po zaslání žádosti k jejich úpravě z daného registračního e-mailu. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimka tvoří externí dopravce, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávaných v minimálním rozsahu, který je nutný pro dodání zboží. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli prodeje.
Provozovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu nebo doplnění obchodních podmínek.

II. Údaje, které zadáváte při realizaci

Tyto informace jsou důležité pro vaši identifikaci jako kupující. Používáme je k realizaci a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, vyhotovit daňový doklad a za účelem správného dodání zboží a komunikace s Vámi.

Požadujete-li doručovací objednávku na jinou adresu, než je v objednávce výše uvedená, můžete uvést ještě alternativní adresu dodání do poznámky. V objednávce je možnost uvedení fakturační i jiné dodací adresy.

III. Váš souhlas

Používání internetového obchodu souhlasíte s používáním informací o vás a vašich nákupech.

 

OBJEDNÁVKY

Veškeré objednávky zákazníka jsou po potvrzení provozovatelem považovány za závazné, jejich skladování nebo úpravy lze provést do 8 hodin od objednání, zda do doby, pokud nebylo zboží vyrobeno na zakázku do doby, kdy nebylo objednáno ještě jednou. Storno objednávky je možné provést e-mailem nebo telefonicky. Udělejte cca 1 minutu. Vám bude na uvedený e-mail odeslat potvrzení a rakapitulace objednávky a během 12 hodin v praxi. hodiny po objednání bude zaslán stav objednávky a přibližné dodání e-mailu na Vámi uvedenou adresu nebo budete telefonicky kontaktováni odpovědnou osobou. Provozovatel může objednávku zrušit pouze v případě, že zboží již nevyrábí, nebo nedodává, nebo je výrazným způsobem změněno cenou. V případě zrušení objednávky Vás provozovatel kontaktuje a navrhne řešení. Výměnu zboží, podobného rázu apod. nebo v případě již prokázané platby vrácení peněz. V případě účinné doby dodání jak 10dnů Vás budeme kontaktovat o termínu dodání. Pokud bude termín pro vás příliš dlouhá objednávka bez jakéhokoli jiného stornování.

VELKOOBCHODNÍ OBJEDNÁVKY

Chcete-li u nás nakupovat velkoobchodně, musíte předem provést registraci na základě živnostenského listu. Bez registrace nelze velkoobchodní obchod provádět. Minimální výše velkoobchodního prodeje je stanovena částkou 1 500 Kč bez DPH.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Dobírka - platí se řidiči přepravní společnosti, při převzetí zboží. Můžete zaplatit hotově iu PPL platební kartou. Veškeré zboží je dodáváno s daňovým paragonem, či paragonem. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. Ceny jsou smluvní. 

Platba předem na účet - platby můžete provést předem na náš účet uvedený na konci obchodních podmínek. V tomto případě, ale prosím, počkejte na potvrzení emailem, nebo telefonem, že zboží je, nebo bude v blízkém termínu na skladě. V tomto případě je vám účtováno pouze dopravní a doba odpadu.

Slovensko a zahraničí - na Slovensko a do zahraničí zasíláme pouze po zaplacení předem na účet. Pro Slovenské zákazníky jsme řídili slovenský účet v eurech, aby neplatily poplatky za zahraniční převod, či platby do ČR. 

Způsob si vybere v objednávkovém protokolu. 

 

POŠTOVNÉ A BALNÉ

Cena za poštovné je účtována ve výši, dle způsobu odběru v objednávce protokolu v Kč s DPH. Balné si jako dodavatel neúčtujeme a je ZDARMA na malé i velké balíky. Dopravní u běžných balíků v ČR do 5kg, dělá 80-90kč + dobarečné 30-40kč. Přihlášení předem na účet je dopravní v ČR 90kč a dobarečné odpady.
Těžší (15kg +) a nadměrné balíky jako jsou podvozky, nárazníky, kapoty apod. V těchto případech vám bude doručena cena dopravy před provedením zásilky. Většinou se tyto zásady pohybují v různých 150-300kč.

DODACÍ PODMÍNKY 

I. způsob dodávky:

Zboží dodáváme přepravní společnost GLS a po domluvě, lze i Zásilkovnou (pouze malé zásilky). Při nezastižení zákazníka má povinnost GLS dát zákazníkům ohlášku a domluvit jiný termín a až 3x opakovaně. Zavolat zákazníky na uvedený telefon a domluvit se o novém doručení. Popřípadě, že se nedaří 3x kontaktovat zákazníka s uvedenou adresou, může si zákazník po dobu 7-10 dnů domluvit osobní vyzvednutí na uvedenou společnost PPL. Při nepřevzetí zboží z viny zákazníka musíme přepravní společnost i v případě, že uhradíte náklady, proto bereme tuto skutečnost za neférové ​​jednání ze strany kupujícího a porušení obchodních podmínek. 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Obecné podmínky reklamace

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí věcí. Formulář na odstoupení smlouvy ke stažení najdete jako odkaz na úplném konci této stránky.

Podle §1820 ods. 1 pism. f OZ platí údaj před uzavřením kupní smlouvy. 
Pokud můžete použít práva na odstoupení od smlouvy podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva, poté i formulář pro odstoupení od smlouvy, stanoví stanoví nařízení vlády.

U výrobků označených dovozcem Tuning-tec prosím nestrhávejte, žádné kulaté nálepky s nápisem T-tec. Jedná se o záruční nálepky, které se lepí na zadní část světlometů a jsou vyžadovány při reklamaci světlometů.

Pokud se rozhodnete, musíte nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, pokud možná v původním a nepoškozeném obalu poslat zpět v uvedeném termínu od převzetí zboží. Předběžně na naši adresu prosíme o zaslání (emailem) formálního odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísel objednávek. Prosíme také o uvedení případu z důvodu (není zákonem vyžadováno a ani není námi jeho uvedení podmiňováno pro vrácení prostředků za cenu zboží) - pomozte nám však tak zkvalitnit naše služby. Děkujeme.

NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ ZPĚT NA DOBÍRKU !!!

Pošlete zdarma, po kontrole zboží, pokud bude v pořádku vám peníze zašleme na účet uvedený u vráceného zboží. Vracené zboží na dobírku nemůžeme převzít, z důvodu nemožnosti kontroly zboží před vyplacením částky. 

Po obdržení vráceného zboží, které bude po kontrole v pořádku budou peníze za zboží, vráceny na účet kupujícího a to nejpozději do 14 pracovních dnů po odstoupení smlovy, která je zaslána na adresu, nebo e-mailem do naší firmy. Zaslání zpět na dobírku není možné a všechny takto odeslané zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.

 Spotřebitel nemůže odstoupit podle odstavce 7 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 od kupní smlouvy:

 1) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění

2) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele

3) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, zboží vyrobené na zakázku jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání

4) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal

5) na dodávku novin, periodik a časopisů

6) spočívající ve hře nebo loterii

 

1. Povinnosti kupujícího při převzetí zásilky. 

Kupující je povinen dodané zboží po převzetí prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Pokud je zásilka poškozena přepravou je nutné v ten stejný den podat reklamaci zásilky u dopravce, nebo u nás ve firmě. V případě GLS volejte 840123456, nebo pište na e-mail info@gls-czech.com a připravte si číslo balíku uvedeného na krabici. GLS to po té bude s Vámi řešit a nám podá informace. GLS požaduje předání poškozené zásilky včetně obalu a obalového materiálu, aby mohla posoudit kvalitu zabalení.

GLS bude požadovat:

fotodokumentaci, na níž bychom viděli:

- celý balík + obal

- přepravní štítek umístěný na balíku,

- výplňový materiál,

- celé zboží

 

 

 

Kupující je povinen uvést:

a) Co nejvýstižnější popis závad

b) Doložit doklad o vlastnictví zboží (přiložena faktura nebo dodací list)

 

2. Povinnosti prodávajícího

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

 

3. Záruční podmínky

a) Délka záruky na zboží zakoupené u prodávajícího pro koncového zákazníka je vždy minimálně 24 měsíců. Tato doba začíná dnem převzetí zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. V případě okamžité výměny se záruční doba neprodlužuje pokud se strany nedohodnou jinak.

b) Zákazník doručí reklamované zboží na adresu prodávajícího. Zboží musí být v úplném stavu včetně ostatního příslušenství. Ke každé položce by měla být připojena alespoň kopie paragonu, či faktury a přesný popis závad. Dále zpáteční adresa a telefonní číslo ke komunikaci.

c) Po vyřízení reklamace vyzve prodejce zákazníka k odběru zboží, případně jej mu zašle na své náklady odběrateli zpět.

d) Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

- poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí ) !!!

- neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s určením výrobku

- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci,

- zboží bylo poškozeno živly,

- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním (zboží má určenou životnost menší, než 24měsíců, denní užívání apod.)

- v případě neoprávněné reklamace budeme nuceni opravu účtovat včetně dopravného.

e) Dodavatel si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.

 

4. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti k 1.3.2023

Změny reklamačního řádu vyhrazeny

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku
pak nejpozději do 48 hodin. 

Nabývá účinnosti k 1.3.2023

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

E-Shop Autoplay.cz, provozuje společnost:

Autofam Olomouc s.r.o.
Rooseveltova 212/81
77900 Olomouc

www.autofam.cz

IČ:       25820770
DIČ: CZ25820770

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Recenze na těchto internetových stránkách pocházejí z ověřeného zdroje Heureka.cz.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Interní šablona na platbu předem, která Vám přijde na e-mail jak budeme vědět, že zboží je skladem:

 

Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku.

Zboží je možné odeslat. 

Platbu prosím proveďte pod:

 

V.S. (je číslo objednávky) - 2024XXXXX

částka (je poslední sloupec celkem) - XXXXX

číslo účtu (Česká republika)2400246164 / 2010

číslo účtu (Euroúčet) -  2702059823/2010, IBAN: CZ22 2010 0000 0027 0205 9823 , BIC / SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Rekapitulace objednávky uvedené níže:

Děkujeme Autofam, e-shop www.autoplay.cz 

 

E-Shop Autoplay.cz, provozuje společnost:

Autofam Olomouc sro
Rooseveltova 212/81 77900
Olomouc

www.autofam.cz

IČ: 25820770
DIČ: CZ25820770

Vzor odstoupení od smlouvy


rohy
Filtrování
Značka
Model
rohy
Vyhledat
rohy
Menu
Nejprodávanější
Reklama
Uživatel
Kontakt

Cookies tyto stránky
nevyužívají a nemají.

Telefon

E-SHOP (9:00-15:00):

+420 730 145 159

PRODEJNA (9:00-17:00):

+420 603 807 154

PEVNÁ LINKA:

+420 585 410 507

E-mail

autoplay@autoplay.cz

Adresa prodejny:

Autofam Olomouc s.r.o.
Rooseveltova 81
77900 Olomouc

Jsme plátci DPH.
DIČ: CZ25820770

Pracovní doba:

Po-Pá 9-17hod
So 9-11hod

státní svátky a 31.12. Zavřeno.

Lze platit kartou.  

Ceny platí pouze při objednávce
přes e-shop. 

 

rohy
Reklama
Specializovaný e-shop autodoplňků a tuningu. Dovozce do ČR Tuning-tec, Milotec, Amio. Chiptuning. Prodejna AUTOFAM.
Nákupní košík
Nákupní košík 0 položek | 0.00 Kč

+420 730145159, www.autoplay.cz
top line